neděle 14. července 2013

Po dvou letech... ?

Ajajaj, koukám, že jsem to tu pěkně zanedbávala... ! Jenže práce je moc, času pořád méně a když k tomu zas na chvilinku vykoukne sluníčko, kdo by seděl doma u PC :-) Věřím, že to tady zase postupně začnu zaplňovat příspěvky... i když tedy o ftoografickém umění rozhodně nemůže být řeč :-) Díky práci v realitách jsem velice rychle přešaltrovala na klasický kompakt, který jsem se navíc dodneška nenaučila ovládat :-) Loni jsem si jej na dovolené zapískovala a protože jsem po pár dnech ztratila i pouzdro, umíte si asi představit, v jakém je stavu a jak vypadají výsledné obrázky :-)) Každopádně fotím pořád radši, jen ten čas a přístroj mi chybí... Kromě fotek Kačky ( která roste neuvěřitelně rychle ), sem tedy občas hodím i nějakou nemovitost :-) Takže se těším, že to tady zase pomalu rozjedu ! A tady jedna vzpomínková...

Žádné komentáře: